Bli ännu bättre på offentliga affärer!

”Framgångsrik försäljning till offentlig sektor”, boken som visar hur ert företag skapar en framgångsrik försäljning till offentlig sektor. Magnus Josephson kommenterar sin bok och varför den behövs ute på alla företag som säljer till offentlig sektor.

Varför har jag skrivit boken?

Därför att för många säljmöten med offentlig sektor är bortkastad tid! Säljarna sliter och träffar massor av kunder men lyckas oftast inte påverka den kommande upphandlingen på rätt sätt. Framgångsrik försäljning till offentlig sektor bygger på att du förstår offentliga myndigheters affärslogik och tillämpar ett värdebaserat synsätt på försäljning.

Förstår du inte vad jag menar med det?

Då är du inte ensam, endast ett fåtal har ännu upptäckt vilka nya förutsättningar som krävs och lyckats förändra sitt försäljningsarbete. Men då är det också hög tid att du lär dig detta, annars kommer du att få ännu svårare att lyckas med försäljningen, konkurrenter drar ifrån.

Det finns inga enkla genvägar, men boken är en mycket god hjälp.

Genom att följa den här bokens råd och beprövade metoder ökar möjligheterna att skapa lönsam tillväxt i de offentliga affärerna. Du får verktygen och förstår hur du ska tänka och agera under hela processen. Du lär dig vilka steg du behöver ta före, under och efter upphandlingarna.

Boken finns att köpa här.>>

Beställ den till dig och dina kollegor för att bättre affärer med offentlig sektor.

Eller beställ en utbildning i offentlig upphandling med Magnus Josephson och få boken på köpet.

« Tillbaka till alla artiklar