Visma och Magnus Josephson AB utökar samarbetet

Fr.o.m. 2016 fördjupar Visma och Magnus Josephson AB samarbetet inom två områden:

• Rådgivning och utbildning till företag som vill sälja mer och lönsammare till offentlig sektor
  • Att hålla öppna anbudskurser i Vismas regi.

Rådgivningen omfattar helhetslösningar för företag, allt i syfte att skapa en lönsam tillväxt i företagens affärer med offentlig sektor.
Tjänster som företagsförslagda utbildningar, löpande rådgivning och anbudsskrivning är exempel på vad Vismas företagskunder erbjuds i samarbetet.

Kurstillfällen under våren

Under 2016 kommer Magnus Josephson även att hålla ett antal öppna kurser i Vismas regi. Det är dels kurser i Vismas öppna kursprogram, dels kurser på IHM:s och Vismas gemensamma program ”Public Bid Manager” där Magnus är en av grundarna från start. Den öppna kursen som Magnus Josephson leder heter ”Skriva attraktiva anbud”.

Datum för vårens öppna anbudskurser ”Skriva attraktiva anbud”

• 10 mars
  • 21april

Anmälan görs direkt till Visma.>>

På vilket sätt gynnar detta dig som kund?

Du och ditt företag får nu äntligen möjligheten att ta ett helhetsgrepp för att utveckla er offentliga affär. För att lyckas bättre än andra måste ert företag både ha rätt marknadskoll, rätt utbildning och rätt rådgivning. Visma har Sveriges bästa och största databas med marknadsinformation. Magnus Josephson är sedan många år en välmeriterad utbildare och rådgivare till företag som vill få maximal nytta av Vismas marknadskoll.

Magnus Josephson: ”Jag tycker att det är väldigt bra att vi kan utveckla samarbetet då Visma verkligen är ett kvalitetsföretag. Produkterna håller hög klass men  jag vill också lyfta fram att personalen har mycket hög kunskaps- och servicenivå. Det finns ett stort och  tydligt engagemang för kunderna hos Visma, det gör det extra roligt att samarbeta med dem.

Fredrik Kristiansson, Visma: ”Vismas erbjudande till våra kunder blir nu heltäckande vilket gör att våra kunder kan få stöd inom ännu fler områden i deras offentliga affär. Detta kommer att möjliggöra ännu bättre affärsresultat för dem.”

För mer information kontakta Magnus Josephson.

Läs mer om Magnus Josephsons utbildningar i offentlig upphandling.