Magnus Josephson talar upphandling på Globen 26 mars

Vill du veta hur ni ska göra för att göra rätt och tjäna mer pengar istället för att köra fast i processerna kring offentliga upphandlingar? Då ska ni ta chansen att lyssna på Magnus Josephson på Dustin Expo i Globen 26 mars.

Det kan vara lätt att både tappa bort sig och ge upp halvvägs då de handlar om offentliga upphandlingar. I värsta fall kostar kontraktet mer än det är värt. Frågan man måste ställa sig är hur kan vi skapa tillväxt i vår offentliga affär? Och sedan skapa rätt förutsättningar för den tillväxtmodellen. Magnus Josephson kommer i sitt seminarium att dela med sig av sin 20-åriga erfarenhet i ämnet och visa på hur du inte bara kan tjäna mer, utan mycket mer pengar. Magnus Josephson har som affärsjurist och konsult hjälpt över 300 kunder i fler än 5000 upphandlingar med att bli vinnaren i den offentliga upphandlingen. Bli en av dessa vinnare du också!

Dustin Expo är Nordens största IT-mässa och äger rum i Globen i Stockholm 26-27 mars. Mer information om mässan och seminarierna hittar du här

« Tillbaka till alla artiklar