Fullsatt på populärt seminarium om offentlig upphandling

Föredrag och utbildning i offentlig upphandling kan vara en publikmagnet – om det har rätt innehåll. Ett seminarium med rubriken ”Varför är vissa företag mer framgångsrika i sin försäljning till offentlig sektor?” med upphandlingsjuristen Magnus Josephson blev snabbt fullbokat. Många var de företagsledare och försäljningschefer som ville få konkreta tips och råd på hur man gör för att ligga steget före konkurrenterna och sälja smartare till offentlig sektor. Föredraget tog bland annat upp frågor som:

• Hur ska företag som säljer kvalitetsprodukter och tjänster göra för att slippa sälja på lägsta pris
  • Tenderblockers: Vilka krav kan gynna ert företag, diskriminera konkurrenter – men ändå vara tillåtna?
  • Så effektiviserar ni ert säljarbete – men skapar större kundnytta i varje kundmöte.

För de som missade detta välbesökta seminarium men ändå vill vässa företagets försäljning till offentlig sektor finns chansen att kontakta Magnus Josephson direkt för att få en egen dragning direkt hos er på företaget.

Citat från tidigare deltagare, vd i Sverige på globalt företag:
”Detta var det bästa föredrag jag har hört om affärer med offentlig sektor och upphandling!”